~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

Pulsvärmare

Av Gerty - 16 oktober 2009 11:36

Idag blir det lite stickat, gott och varmt för handsingarna nu när kylan kryper på oss.

    

 
 
Ruth

Ruth

16 oktober 2009 13:55

Mammamia så många pulsvärmare, så olika färger och så fina. Varför inte sälja via bloggen, för alla kan du ju inte använda dig utav själv. Fast i dag kryper kylan och fukten genom väggen och skinnet, fryser trotts +21* inne.
Ha en fin dag vännen.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

16 oktober 2009 14:28

Oj,vad många pulsvärmare du har och så mycket snygga färger.Gör som Ruth säger och sälj via bloggen
Ha nu en skön fredag med mycket mys
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

16 oktober 2009 14:31

Kreativiteten känner inte av något snöblandat regn här inte ... Vad duktig du vasrsit och vackert så det förslår. Håller på Ruth och Lillis förslag ... Öppna nätshop och sälj. Otroligt vackert och kommer att vara lättsålt.
Kram på dig !!!

http://medresenarskan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

SivViggo Orvar

16 oktober 2009 18:18

Gud så fina,sådan vill man ju ha.Får nog börj att göra dom vid midsommartid nästa år så kan jag haad färdiga till hösten .
Kram Siv

 
Cina

Cina

17 oktober 2009 08:58

GÖTAPETTER så många snygga pulsvärmare du har gjort. Håller med alla här att du kan sälja dessa på bloggen. Jag köper ett par omgående!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carolina

17 oktober 2009 09:38

Hej mamma ja dom var verkligen snygga

 
Marianne

Marianne

17 oktober 2009 20:16

Om jag inte vetat om att du har dina hundar, trädgård mm så hade jag trott att du stickade hela dagarna. För jisses så mycket vackra stickade plagg du visar oss.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
agge

agge

17 oktober 2009 22:01

Så fina torgvantar du gjort

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
lollo

lollo

18 oktober 2009 22:23

Gudars vad många fina värmare du gjort i härliga färger.
Dom rosa är toppen..duktig du☺
halka in här på bloggen...spännande med kreativa människor.
ha det gott!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards