~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under september 2009

Av Gerty - 30 september 2009 14:20

Det här vinstället köpte jag i lördags på loppis, jag tyckte det var fräckt och lite anorlunda. Och som ni ser har jag satt ut vakter så inga flaskor försvinner

  

Av Gerty - 29 september 2009 20:22

Har inte haft tid med datan just nu, igår lagade jag mat hela dagen, det blev lasange och köttfärssås, och telefonen ringde nästan hela dag, det var flera hundtanter som ringde så det var bara trevliga samtal, så jag sprang imellan spisen och felefon mest hela dagen. Idag har jag stått med huvudet i tvättkorgen hela dagen, det har varit så fint väder och go tork. Men i morgon kväll då blir det dräggeltime,Flört då blir det haklappsdax, ja dessa karlar som kommer hela tiden, och förvränger huvudet på lilla migKyss

Av Gerty - 27 september 2009 17:15


   

 En del flickor frågar inte efter vilken del av kroppen dom visar upp.


  



Så här ser hon ut från rätt håll min Rosen

  

Av Gerty - 26 september 2009 15:41

Ja så var det lördag igen och denna lördag är min, för i kväll kommer Christer S på besök. Då blir det till, att åla min smidiga kropp i den lilla svarta, på med klackeskorna, öredobbarna i, trynevalla på läpparna så jag får en riktig söt  pussmun. Ja nu önskar jag er alla en trevlig lördakväll, för min kväll är ju räddad som ni förstår

_p"> 

Av Gerty - 25 september 2009 11:08

Idag blir det lite stickat

          

Av Gerty - 24 september 2009 11:09

     Jag måste visa bilder påmina härliga goldenflickor Ebba, Alice och Jacki.

Av Gerty - 22 september 2009 13:53

     Här är bilder på mina bröder, som båda fiskar havets läckerheter, hoppas att dom kommer ihåg att dom har en syster som också tycker om skaldjur.SkrattandeFlört

Av Gerty - 22 september 2009 09:28

   Idag är det den första höstdagen, tycker jag, det regnar och blåser.Men ut måste man ända så är det ju när man har djur, men jag tycker om hösten, det blir ett sådant lugn på något vis. Så kan man ju mysa gott inne, efter att varit ute i busvädret, det tycker djuren också

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards