~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under mars 2013

Av Gerty - 28 mars 2013 10:08

GLAD PÅSK på er alla, nu är jag flygfärdig.

 

Av Gerty - 26 mars 2013 18:28

Tänk vad man kan använda en gammal stege till, så här gjorde jag. Nu när det varit så fint väder kommer inspirationen igång, det är plast blommor i krukorna, det är för kallt med växter ute nu men det kommer. Nu har jag fem kaktusar som står i knopp och blommar.

           

Av Gerty - 23 mars 2013 16:33

Idag har vi varit på loppis med flickorna och Denniz fick också följa med, jag hittade en garnvinda det har jag varit på jakt efter länge, 25kr det var som hittat,så blev det kaffe och räksmörgås hemma hos Mari, så det har varit en trevlg lördag.

Av Gerty - 18 mars 2013 13:53

Idag fyller våran Doris 12år, det är en akningsvärd ålder på en hund, i mäniskoår räknat 70-80 år.Du har varit hos mig från dag ett i ditt liv, ni var åtta i kullen du och 7 hanar, ja åren rinner i väg. Visst är det lite stelt i benen och inte är det lika mycke spring i dom längre, och lite lakris och kola är det väl i huvudknoppen i mellanåt, men jag är nöjd ändå, för gapa det kan jag säger matte. När jag tittar på min gamla Doris så kommer vemodet krypande, för jag vet ju att nedräkningen närmar sig, men jag hoppas att hon får ännu en fin vår och sommar. Men i dag har vi kalas, så GRATTIS GRATTIS lilla Doris.

 

Av Gerty - 17 mars 2013 15:19

Min Krösa Maja.

Krösa Maja.

 

Våran fodertik Lady Madona "Dixie".


 

Denniz gjort snögubbe till mormor. 

Av Gerty - 13 mars 2013 09:16

Tänk att det  här lilla busfröt fyller 4år i dag,så nu grattar vi hela K-gänget, matte skall bjuda på något extra gott sa hon.

 


Av Gerty - 10 mars 2013 18:13

Nu har jag stickat sommarraggisar, dom är stickade i tunt garn och tunna stickor, det kan vara gott att ta på sig när det är lite kyligt på sommarkvällarna, perfekt att ha i träskor och foppatofflor.

 

Det blev 7 par denna gången, har lite mer på gång, måste ju ta vara på restgarnet.

Av Gerty - 3 mars 2013 22:32

I kväll har vi varit och lyssnat på Monika Robertsson(Alf R fru) Mats Rådberg och Rankarna, det var jättebra, fullfart, och det skall jag säga att det var krut i dom gammla gubbarna, fånga fina bitar från för, en lyckad kväll.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards