~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Gerty - 28 oktober 2009 15:58


   Hej nu är det jag Stumpen som skriver, jag har varit hos gammel matte och gammel husse ett par dagar kom i månd och åkte hem idag, min husse och matte har varit ute på galej. Det är kul att komma hem till g-matte och g-husse, dom har bara tjejer där som jag kan ha kul med och så behöver jag inte ha koppel för dom har inhägnat. Men denna gången var det lite konstigt, för ni vet hon presedentfrua Jacki hon var lösaktig och luktade sååå gott, så henne fick jag bara vara tillsammans med när g-matte var med, och vet ni vad när jag luktade Jacki i häken, då kom hon surkärringen Ebba och visade alla tänderna och hon hade såååå många då fick jag sluta sniffa synd tycket jag.Sedan första natten då fick jag ligga i hallen viserligen ihop med Nelly, men dom stängde grinden, jag som alltid får sova ihop med alla brudarna när jag är där, men vet ni vad jag gjorde dååååå jo jag pinkade på golvet för jag var sur.Sedan var det det där med maten, ni skulle se när dom här bruttorna skall äta, g-matte sätter ner skålarna på golvet då kör dom ner nosen och ett andetag så är allt borta och så kör dom skålarna över golvet, och det kan ni ju tänka hur det låter,då blir jag så stressad så jag kan inte äta, men min g-matte hon är bara för snäll så hon tog min skål och sa kom här lilla gubben så sätter vi oss här i hallen och äter, hon stängde grinden så jag fick äta i lugn och ro. Så  jag var rätt så trött i dag när jag åkte hem, så nu skall det bli gott att få sova ut. Jo så var det ju den där Krösamaja dom har den går inte av för hackor, den bruden är det hålligång på, ja hu jeda mej. Vet ni vad hon hade gjort betet hål i mattan i köket, då hörde jag när g-matte lyfte på hennes öra och sa du kan vara glad att jag älskar dig annars hade du åkt ut, då satt hon där med huvudet på sne och tindrade med ögonen, ja ja sa g-matte husse lagar. Så som ni förstår har det varit några händelsrika dagar, men jag åker gärna dit igen. Men nu säger jag hej då, från en trött Stumpen

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards