~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under april 2011

Av Gerty - 29 april 2011 10:18

 

Var ju bjuden på bröllop idag men fick tacka återbud, var även bjuden på KUNGENS födelsedag i morgon, men fick tacka nej, hade sytt upp en snygg blåsa till mig, men eftersom jag blev dräktig passade den inte längre. Och jag tror inte gästerna uppskattat om jag kom bara iklädd denna snygga hatt och boa, men men det hade kanske varit något för HÄNT I VECKAN

Av Gerty - 28 april 2011 18:27

 

Nu är det bara till att vänta på dom små godingarna, det är drygt en vecka kvar, i dag har jag varit på bibban och lånat en hög med talböcker som vi skall lyssna på medan vi väntar, så imorgan skriver vi in oss på förlossningen, Ebba och jag 

Av Gerty - 26 april 2011 12:20

Nu leker livet igen, Janne är på väg hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Gerty - 24 april 2011 19:15

Ja nu är snart denna påskhelg slut, Janne ligger fortfarande på sjukhuset, han blev ju opererad i torsd för njursten men det misslyckades, så smärtan har inte försvunnit men idag var det bättre så jag hoppas att han kommer hem i morgon, så det blev en konstig påsk. Men Emil han ringde och frågade om han skulle komma hem och hjälpa mig med hundarna , nu när farfar var sjuk och jag ensam hemma, så omtänksamma dom minna barnbarn är. Men nu något roligt jag och Ebba är dräktiga vi skall valpa om 2 veckor

Av Gerty - 24 april 2011 19:15

Ja nu är snart denna påskhelg slut, Janne ligger fortfarande på sjukhuset, han blev ju opererad i torsd för njursten men det misslyckades, så smärtan har inte försvunnit men idag var det bättre så jag hoppas att han kommer hem i morgon, så det blev en konstig påsk. Men Emil han ringde och frågade om han skulle komma hem och hjälpa mig med hundarna , nu när farfar var sjuk och jag ensam hemma, så omtänksamma dom minna barnbarn är. Men nu något roligt jag och Ebba är dräktiga vi skall valpa om 2 veckor

Av Gerty - 20 april 2011 17:24

Nu är det ju 1år sedan jag hade gallbesvär, nu är det Jannes tur, inatt blev det ambulans till sjukhuset, han fick ett njurstensanfall, som hette duga, kom hem efter att han fått smärtlindring, och piller med om det skulle komma tillbaka och det gjorde det, och inte hjälpte pillerna,så det blev en resa till med ambulans, så nu hoppas jag att dom kan hjälpa honom, så att han snart kommer hem

Av Gerty - 18 april 2011 23:02

     

Av Gerty - 18 april 2011 20:51

 

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards