~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Gerty har datapaj

Av Gerty - 29 april 2009 10:29

Till er som väntar på ett nytt inlägg så vill jag (som gästbloggar) meddela att Gerty har en datorkrach, hoppas hon snart får fixat den. Fläktarna jobbar onormalt mycket och skärmen är svart, vet du vad det kan vara för fel ? Burken är rengjord så det beror inte på dammråttor, kanske har du råkat ut för något liknande, skriv en kommentar.

Ha en fin dag i solen !

 
 
lillis

lillis

29 april 2009 14:01

Hoppas att det löser sig med datorn och att du snart är tillbaka
Ha en bra Valborg
Kramen

http://danslillis

 
Yvonne R

Yvonne R

29 april 2009 16:00

Jag hade så en gång att burken gick på högtryck, det byttes en grej...;o) Hör med data-affären. När min data kraschade helt blev skärmen blå inte svart
Hoppas att du får ordning på det
Ha det gott trotts att det bråkar med dig

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

29 april 2009 22:34

Kan vara moderkortet eller grafikkortet.
Det var de fel jag hade när min dator pajade!
Hoppas de snart e fixat och klart!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Calmas

Calmas

29 april 2009 23:47

Hej Gerty,
Calma här,
fick rek av min bloggmentor (*L*) Cina, att kolla runt lite,o det gör jag nu,'så här kommer ett inlägg i din blogg Gerty,
kul att få lite fler bloggvänner,tycker det är jättekul detta,'ven om jag bata är i starten av min bloggkarriär,hihi,

ljuvliga foton på hundar,är ju hundägare själv,
har en snart 13årig dam,som är en blandn av bordercollie/golden,jättehärlig tjej är det,

hoppas datorn blir frisk snart, det blir ju så där ibl,tyvärr,
haft 2 såna krachar,ena gången blev det en ny,sista gången så gick det att reparera,

men så är det ju alltid,när saker o ting funkar,så e d bra,annars e d rikt trist när det bråkar,

hoppas vi möts i bloggvärlden,
ha det bra,
carpediem,
kram Calma :=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

30 april 2009 19:16

Önskar dig o de dina en fin Valborg!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

30 april 2009 23:26

Jag hoppas du får en härlig valborg och 1a maj.
Och att ditt dataproblem snart har löst sig.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

2 maj 2009 11:49

Hm...det var tråkigt. Ny dator kanske för valppengarna;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne R

2 maj 2009 18:11

Sänder en varm å go kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards