~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under april 2009

Av Gerty - 29 april 2009 10:29

Till er som väntar på ett nytt inlägg så vill jag (som gästbloggar) meddela att Gerty har en datorkrach, hoppas hon snart får fixat den. Fläktarna jobbar onormalt mycket och skärmen är svart, vet du vad det kan vara för fel ? Burken är rengjord så det beror inte på dammråttor, kanske har du råkat ut för något liknande, skriv en kommentar.

Ha en fin dag i solen !

Av Gerty - 25 april 2009 21:56

Idag blir der valpbilder. Här har vi haft ett underbart väder, så nu är det till att vara ute hela dagarna med dom små, så nu om dagarna hinns det inte så mycke mer. Dom är 6veckor nu dom små liven.

Av Gerty - 24 april 2009 08:51

Nu jäklar skall jag bli månskensbonde

Av Gerty - 23 april 2009 19:09

Kära vän! Allt jag ber om är att du håller detta inlägg i cirkulation. Även om det bara är en som kopierar så håll lågan brinnande. Detta görs till minne av alla som drabbats av cancer. Ett ljus förlorar inget genom att tända ett annat ljus. Låt ditt ljus brinna

Av Gerty - 21 april 2009 18:39

Den här vertygslådan hittade vi här när vi köpts huset, han var snickare som bodde här förut. Den har stått här i många år, då kom jag på den iden att jag kunde ha blommor i den, så vi oljade den så den skall hålla länge. Jag tyckte det blev fint

Av Gerty - 20 april 2009 09:00

Nu har valparna hunnit bli 5 veckor det var dom i fredags, ja tänk vad tiden går

Av Gerty - 19 april 2009 16:59

Ja nu är jag tillbaka till verkligheten efter gårdagen. Vi som hade bokat biljetter tidigt som det blev strul med fick varsin DVD med Vikingarnas sista spelning, så den har gått non stop hela dagen, så fick vi Christers sista CD. Så handlade jag lite också en tröja med hans bild på, så när jag känner för det så vränger jag på tröjan och tar han till mitt hjärta när helst andan faller på, och så blev det en liten tyg kasse med bild och namn. Ja så här barnslig är lilla jag ,och det fins säkert dom som skrattar och säger gamla kärringar som dom håller på. Men man har inte roligare än man gör sig, och kan man då få andra att skratta också, då är lyckan gjord

Av Gerty - 19 april 2009 09:51

Jag var ju ute med Christer i går, så jag är ju inte mäniska än i dag, han är ju bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA. Kommer nog in senare när jag hämtat mig.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards