~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under juni 2010

Av Gerty - 30 juni 2010 16:09

  

Visst är jag söt säger, Prilyckans Älska mig bara "Wilma"

Ägare Patrik Ulvdahl Alingsås 

Av Gerty - 28 juni 2010 16:04

 

Nu har sommarvärmen kommit, så nu blir det sol och bad.Jag har inhandlat en baddräkt,badskor och badmössa,som jag vill visa er hur snygg jag skall vara på stranden, och när jag slänger mig i böljan den blå. Så om ni undrar vem som blir årets badflicka 2010 fins bara en JAG!!!!!!!!!!!! 


Av Gerty - 25 juni 2010 15:43

Tack för det fina kortet Marianne

  

Av Gerty - 24 juni 2010 13:08

  

Jag vill önska er alla en trevlig midsommar, med fint väder,god mat och dryck. Ta det lite lugnt med dansen så att ni inte får blåser under fötterna, och ligg inte för länge i gröngräset för då kan det bli kallt för lilla rumpan. Ha det nu riktigt gott

Av Gerty - 23 juni 2010 16:03

  

Här var det picknick i skuggan under äppelträdet. Två av våra barnbarn har varit här en vecka, så det har blivit mycke tid vid spisen, ni skulle bara veta vad killar i 14årsåldern kan lassa in. Men nu har dom åkt hem för denna gången så nu är det tyst i stugan

Av Gerty - 21 juni 2010 19:59

Två gammla damer pustar ut i sommar värmen  

Av Gerty - 18 juni 2010 21:04

I går var det en valpköpare som kom och hälsade på med sina två goa goldenkillar, Viggo och Orrvar, det är så roligt att se doms betende dom hoppar och stutsar och är jätteglada när dom kommer på besök. Då sträcker man på sig och tänker att dom har nog haft en bra uppväxt här hos oss, och det värmer ett gammalt uppfödar hjärta. Och tack Siv för att ni tagit så väl hand om mina pojkar, och det är alltid lika trevligt nä ni kommer på besök.

Min Maja 11,5 år och Viggo 8 år dom är halvsyskon, Siv Viggos och Orrvars matte  


Krösamaja undersöker Orrvar luktar du på mig en gång till så dör jag säger Orrvar

  

Damer Damer säger pojkarna

     Vågar man lukta tro????


Och här har vi en hel hög av gulingar och två svartingar

  

Av Gerty - 16 juni 2010 12:57

Jag hade parat min Goldentik och hon skulle valpa om en och enhalv vecka, men icke sa nicke, hon är tom och det är så trist, jag hade hoppas så på små bebisar och gossa med men får ta nya tag vid nästa löp.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards