~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Gerty - 13 oktober 2009 14:20

I lördags var jag ock hälsade på syrran Klara hon blev jätte glad när jag kom, men den där gammla käringen Blondi som hon bor ihop med, var ju tvungen att trycka till mig så jag blev ledsen men det gick snart över. Hon surkäringen stängde vi in i köket, då började partajet Klara hoppade och stutsade i möblerna, och sa kom igen så gör vi här, men jag visade mig från min bästa sida just då och stanade på golvet, jag sååååg hur stolt matte blev, vi fortsatte att leka och ha trevligt. Men säg den lycka som består just när vi skulle gå fick jag ett litet återfall ock pinkade på mitt på golvet, matte suckade den Krösamaja, den Krösamaja  hon förnekar sig inte. Men jag måste berätta, när vi satt oss i bilen så sa jag till matte skall man se ut så på öronen som Klara gör, för det gör ju inte jag visst är mina öron snyggare, då lade  matte huvudet på sne log och sa ja, då visste jag att jag var förlåten igen. Och syrran nästa gång jag kommer och hälsar på då tar jag en sväng med dig i möblerna.

    

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards