~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Kusinträff

Av Gerty - 6 januari 2011 14:55

Igår var vi på Hönö på middag hos Maud och Mats, vi var ett pa stycken kusiner som träffades,och vi fick underbar god mat. Ock det skall jag säga att det var inte en tyst sekund från det vi gick in igenom dörren tills vi åkte hem, jag har en lättpratad och lättskrattad  släkt, så vi hade en jättetrevlig  dag, och ett stort tack till Maud och Mats för en trevlig dag.

          

 
 
Ruth

Ruth

6 januari 2011 22:59

Skulle varit kul att suttit i din ficka på denna träffen, är alla lika pratglada som dig så var det livat värre hehe. Kul att träffas och skratta.Många mysiga foton.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

7 januari 2011 00:30

Härligt att kunna umgås med folk som kan prata och skratta. En livad middag i gott sällskap är aldrig fel och förgyller ens vardag.
Jag önskar er en god fortsättning på det nya året.

http://www.ekoxenskennel.se

 
lillis

lillis

7 januari 2011 06:59

Så mysigt och kul ni verkar att ha haft det, fina foton.
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

7 januari 2011 11:49

Vilket roligt och trevligt kalas ni verkar ha haft. Härligt med glada vänners lag.

kram

 
Cina

Cina

7 januari 2011 14:23

Åh så mysigt ni verkar ha haft det.
Kan förstå om det vart mycket skratt och prat!
ha en underbar dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

7 januari 2011 16:32

Att träffa släkten ibland piggar allt upp. Det ser så mysigt ut och jag förstår så väl att ni hade skoj. Du är ju inte den tystlåtnaste heller utan har en härlig humor. Det går att utläsa på din blogg. Vill man "tanka" in ett glatt humör så gör man det lätt här hos dig. Släkten är säkerligen lika skojsamma de !!!
Stor kram från mej !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

8 januari 2011 13:41

Jag hade också velat sitta med i din ficka precis som Ruth ;) Förstår att träffen var riktigt lyckad med en massa "goa skratt" !!!

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

8 januari 2011 16:20

Härliga och fina "KUSINBILDER" du delar med dig!!!
Förstår att ni haft det mycket trevligt tillsammans!!!
Kram min vän!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards