~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Gerty - 8 juli 2008 09:16

I dag skall ni få bekanta er med Alice & Ebba det är två goldenflickor som fyller 2år idag, dom är helsystrar, dom är efter Hedda, det var ju tänkt att dom skulle gå i avel men tyvär höll inte  Alice på höfterna Ebba därimot är fri, så där blir det väl bebisar framöver, Alice får gå hemma som sällskapsdam. Dom här två har gått under namnet Flickorna så när dom var ute och lekte eller vi skulle gå ut så sa vi Flickorna och dom lysnade jätte bra , så dom trodde att dom hade två namn var.Men så kom ju Nelly tillbaka och hon är ju bara ett halvår äldre än flickorna, så då fick vi ändra på namnet så då blev det ungdomarna istället det funkar också bra är dom ute och vi ropar ungdomarna, så kommer dom tre springande. Dom här flickorna är väldigt lydiga, så dom har inte lagt till med några later ännu förutom att Alice är polis, men laterna kommer det vet jag. Jag är väldigt stolt över dom här goldenflickorna dom har så mycke som jag uppskattar hos en hund.

ETT STORT GRATTIS PÅ 2ÅRSDAGEN TILL MINA GOA FLICKOR

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards