~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 16 juli 2008

Onsdag och kärringen är på benen igen

Av Gerty - 16 juli 2008 14:46

Igår blev det inget bloggande, då var det ryggläge hela dagen, vet inte om jag fick en reation på medicinen var utslagen hela dagen, med frossa huvudvärk, men idag är det bättre, och rådnaden på benet har ljusnat. Det var tur att Alexander var här han tog hand om hundarna hela dagen. Så slog han och Janne sina kloka huvud ihop och fixade lite mat, men nu är läget under kontroll för nu är jag upp och styr och ställer, det var lungt igår sa dom"ler" Jag har ju glömt att tala om att våran älsta dotter tog körkort i förra veckan, hon klarade uppkörningen första gången, det var duktigt gjort

 
 
lillis

lillis

16 juli 2008 17:33

Vad skönt att du känner dig bättre i dag.
Gratta din dotter till körkortet
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

16 juli 2008 19:20

Uschanemig då, har det varit ryggläge och problem med dig, å'så har du inte ringt mig för att få några trösteord, då har du varit riktig dårlig, aj, aj, aj. Något lurigt var det när du fick frossa och huvudverk, låter som feber. Tur att det håller på att gå över och att det röda på benet håller på att gå tillbaka.
Nyttigt för dina hjälpredor att få ta en dags ansvar och att du fick maten serverad, det sker nog inte för ofta. Ja inget ont som inte har något gôtt med sig !
Kram Ruth

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

16 juli 2008 21:20

Skönt att du är piggare idag, hoppas rodnaden på ditt ben går bort. Kan ju vara så att du fått en liten propp i ditt ben!!??

Krya på dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

17 juli 2008 00:06

Har du kollat så det inte är ett fästingbett eller en propp?
Skönt att du känner dig bättre idag. Men gå och kolla ditt märke på benet för säkerhets skull.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

17 juli 2008 10:44

Var rädd om dig. Å du ta gärna en tur till dr igen....tänker på fästingar direkt...
Grattis till dottern och körkortet! Tut Tut!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

19 juli 2008 12:38

Va skönt att det känns bättre nu. Håller tummarna hårt att du inte ska få mer bekymmer, av medicinen du tar.
Grattis till tösa som har fått tagit sitt körkort. Himla kul när det går bra för våra små barn :)
Kram Bettan

http://grafikbettan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards