~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 12 juli 2008

Barn

Av Gerty - 12 juli 2008 12:01

Ja nu var semestern slut nu är Janne och hämtar ett av dom andra barnbarnen ,det är Alexander han är 14 år så då får jag lite hjälp med hundarna med borstning och rastning. I går hade vi ju våra grannar här det var så trevligt, det var vad vi behövde en liten vuxenträff, efter allt barn snack i sommar"ler". Så vi får väl se hur länge Alexander  stannar och vad vi skall hitta på. Här är det fint väder idag så då skall jag passa på att va ute

Hoppas att ni alla får en trevlig helg

 
 
Ruth är inte förvånad

Ruth är inte förvånad

12 juli 2008 15:28

Men kära nånnendedå, det gick inte längre utan barnbarn i huset, och det dagen efter lusthusfröjden, är man så pigg då eller ? Det är ju inte någon liten kille som stapplar över tröskeln i dag. Här fick vi skyfall från ovan i dag, jisses anåda, mullrade också lite lätt så jag drog ut alla kontakter, men det gick snabbt förbi (svårt att vara utan kontakt ju.) Tomt och ödsligt här i dag efter småtten. Hoppas ni får en fin helg !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

12 juli 2008 16:21

Vi har haft fint väder under en längre tid nu. Några åskoväder utan regn har passerat, så det är torrt i markerna. Ser fram emot en regnskur, fast inte i kväll för då ska grillen fram.
Ha en fortsatt skön helg

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

12 juli 2008 16:47

Önskar dig och din familj en fin helg
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

12 juli 2008 21:18

Det är väl roligt att barnbarnen vill komma och så har du ju en liten hjälpreda med alla dina fina hundar!

Ha en fortsatt bra helg!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

13 juli 2008 22:42

Hoppas helgen har varit bra. Har ett inlägg på min blogg i dag som jag tror är av intresse för dig :-D
Kram Ruth

http://bernamis.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

14 juli 2008 01:01

Vad härligt med ett barnbarn som vill hjälpa till med era hundar. Kan knappt få mina slö högar att gå på middags turen med mina 2 :).
Men jag ger mig inte innan de har tagit ut dem i alla fall *skrattar*.

Ha det så gott. Kramis Bettan

http://grafikbettan.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

14 juli 2008 12:11

Hamnade här av en slump, en mysig blogg med varierande inlägg, fortsätt så.

http://Lindalu.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards