~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Kusinträff

Av Gerty - 7 juni 2010 12:08

I går hade vi kusinträff, det var på min mammas sida, vi var 20 stycken, det var inte alla som kunde komma på grund av sjukdom, och några som lämnat detta jordeliv, vi har ju alla hunnit få några år på nacken. Vi var på Fars Hatt i Kungälv och det var så trevligt och så mycke prat och skratt, för vi är alla väldigt pratsamma. Så idag är min kropp här hemma hos mig, men mitt huvud och tankar är kvar på mina bardoms öar, ja vi hann att gå igenom mycke från lyckliga barndom, det är så roligt att få träffa dom alla det här lever jag på länge

  

 
 
lillis

lillis

7 juni 2010 15:13

Vad kul det måste vara att träffa alla och förstår att det finns mycket att prata om
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Nina

7 juni 2010 21:54

Underbart kul. Vi har också släktträff 1 gång om året ute på den stora ön. Alltid dyker det upp någon man inte sett alls/eller på väldigt länge och så alla nya barn. Kramen

 
Cina

Cina

7 juni 2010 21:58

Förstår om du lever på detta ett bra tag. Är ju så kul att prata minnen o träffas.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena

8 juni 2010 09:02

Det måste varit en fin minners kväll. Måste varit kul att få träffa släkten igen :) Hoppas allt är bra med dig nu.
Kram Lena

 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

8 juni 2010 11:36

Kära Gerty !!!
Minnerna kan ju ingen ta i från en,gemytligt med att träffas, som man har barndoms minnen kvar att komma ihåg med.....Jag börjar redan bli så glömmsk.....HA de bäst vännen ....KRAM IA

http://40- talisten bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

8 juni 2010 20:55

Så roligt det låter.Vi har aldrig haft kusinträff,synd.Vi tillbringade mycket tid uppe hos min mormor och morfar när vi vad barn.Så mycket härliga minnen man har därifrån.Man kanske skulle försöka få ihop en kusinträff,hade varit så roligt.
Ha det gott Kramar Maria!

http://ellebackens.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

9 juni 2010 19:24

Trevligt med kusinträff, men tråkigt att alla inte finns kvar. Men minnerna har man alltid med sig.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards