~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

Hundar

Av Gerty - 10 augusti 2009 10:26

I helgen har vi varit hundvakt Stumpen har varit här, tänk få vara ensam kille bland alla flickorna och lilla Trollet löper, så han fick lite problem, dom stora flickorna tittade på varandra och sa låt han nosa så nyper vi han, komma hit som ungspoling och tro att han är något, nej det blir inget med det. Den lilla Trollungen var mera medgörlig för hon är i höglöp, men då fick han ju problem oj äntligen en som luktar gott men så liten hon är,men hon ställde ju upp sig, äntligen en kille på besök. Men är det helan och halvan så blir det problem, så Trollet sa en sådan tönt du är, jag skiter i dej och högg ifrån 

 
 
lillis

lillis

10 augusti 2009 11:44

Det kan inte ha varit lätt för Stumpen och komma till ett sådant ställe där det luktar så gott och finns så många flickor
Ha det bäst
Kramen

http://danslillis

 
Ruth

Ruth

10 augusti 2009 14:02

Ja dessa hundar med sitt språk att kunna kommunicera på sitt sett. Stor och liten har fungerat förut så var inte för säker, dom hittar alltid på råd "L".
Ser ut till att komma regn under dagen, grått och blåsigt,men varmt, känns skönt tycker jag som inte är någon soldyrkare.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sallybus..

10 augusti 2009 17:36

Ibland så har tydligen storleken betydelse.. Och att vi kvinnor minsann inte krusar.

 
Medresenärskan

Medresenärskan

10 augusti 2009 19:10

Här beskrivs "hur gör djur?" Det var en utförlig och trevlig beskrivning. *fnissar* Det ska vara våran Gerty till det ....
Mysiga hundar har du i trädgården. Har varit hos dottern idag och där var också full rulle på 2 vovvar och den tredje har Borrelia och ligger mest. Dottern insjuknade i detsamma idag så det är inte så roligt.
Ha det gott min vän !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

10 augusti 2009 19:21

Det är inte lätt när känslorna "pockar" på. :)
Fin han är Stumpen!
Goa kramar till dig

http://yvonne.bloggagratis.se

 
agge

agge

11 augusti 2009 17:35

Hahaaa.....Ja, det var skillnad på storleken du och visst har den betydelse...

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Cina

Cina

12 augusti 2009 07:46

Stackars stumpen som inte fick träffa den rätta då...=))

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards