~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2009

Tillbaka

Av Gerty - 9 augusti 2009 17:40

Nu tror ni allt att jag ätit i hjäl mig på mina potatis, eftersom jag inte har varit inne och bloggat eller kommenterat på ett par dagar, men det har jag inte så nu är jag här igen. Det har varit lite mycke just nu, det har varit begravning en bekant till oss som gått bort, så har jag varit kattvakt och hundvakt, men nu ser det ut att lugna ner sig

 
 
Yvonne R

Yvonne R

9 augusti 2009 18:47

Så tråkigt med din vän.
Ofta har man mycket runt sig och det känns gott när det blir lite lugnt
Fina "potäter" !!!
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

9 augusti 2009 19:01

Tråkigt med begravningar usch och fy!
Vi har urnsättningen kvar av mamma.
Vi har ej hört något om att urnan kommit.
Ska ringa imorgon!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

9 augusti 2009 21:13

Tråkigt med begravningar.Ibland så finns det annat att lägga sin tid på än bloggen
Ha det gott
Kramen

http://danslillis

 
Ingen bild

Medresenärskan

9 augusti 2009 22:36

Nää du, inte trodde jag att du ätit ihjäl dig heller ... nää, jag trodde du var ute på loppisar och fyndade eller något i den stilen. Hon kommer nog tids nog, tänkte jag ... Nu tar jag en paus ... men kommer att läsa och kommentera era bloggar.
Ha det gott !!! Kram

 
Ruth

Ruth

10 augusti 2009 09:00

Har man mycket om och kring sig så får bloggen vila, vilket betyder att jag har en lugn tillvaro och skriver så gott som dagligen :) Hoppas att när den här veckan är över för er så känns det lättare, alltid något som tynger. Kramar om er !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
agge

agge

10 augusti 2009 10:12

Vissa dagar orkar man bara inte blogga och det ska ju inte vara ett måste för då är det inget kul längre.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Medresenärskan

Medresenärskan

10 augusti 2009 10:18

Läs här !!!
Efter alla fina underbara ord ni skrivit hos mig så reser jag givetvis vidare med er. Man lämnar inte såna goa vänner !!!
Kram på dig !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards