~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Stickat

Av Gerty - 9 februari 2009 10:24

I dag blir det lite stickat har börjat fylla  på en ny påse. Och titta Ruth tvilken go filt det blev av garnet du bidrog med och det blir några till. Så nu lilla Ruth får vi nog en stjärna var i himlen du bidrog med garnet och jag har stickat

 
 
Medresnärskan

Medresnärskan

9 februari 2009 13:46

Vad duktiga ni är du och Ruth. Det blir inte bara en stjärna utan mängder. Tänk vad timmar, stunder och material ni ger till de behövande. Tack säger jag som är Världsförälder ... och jag vet att det behövs mera än väl. Tänk om alla gjorde som ni .... KRam på dig

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

9 februari 2009 14:06

Så underbart stickat på båda bilderna. Garnet du fick räcker nog till många filtar (en sopsäck full:) Att du får en stor stjärna på himlavalvet är givet, om inte så skall jag köpa en till dig som får bära ditt namn.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

9 februari 2009 15:26

Vilka jätte fina saker du har stickat och det kommer att glädja många
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

9 februari 2009 17:39

Du är en riktig flitiglisa:) Underbara saker du gör och skänker till bra ändamål!!!
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

9 februari 2009 19:20

Du får massor av ******************* av mig du har ett hjärta av guld precis som våran älskade Ruth!

Sååååååååå mycket fint du stickar!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

9 februari 2009 20:02

Go'kväll på dig !
Har en rolig utmaning till dig på min blogg, brukar inte nappa på sådant men gjorde ett undantag. Hoppas du låter fantasin flöda :-)
Kramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards