~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

Dansmusik

Av Gerty - 17 maj 2008 18:46

I kväll blir det tv för hela slanten Lasse Stefanz i två och en halv timma, det blir en kväll som heter duga, det är ett band som jag gillar, dom är jätte bra. För två år sedan var vi och lysnade på dom med ett annat par, det hör till saken att jag fyllde jämt och att det andra paret firade jämn bröllopsdag.Vi hade en så trevlig kväll när kl närmade sej halv tolv och han började prata då hörde vi plötsligt våra namn ropas upp,dom ville att vi skulle komma upp på scenen. Då hade våran dotter skrivit till dom på deras  hemsida och berättat om oss och att vi skulle dit den kvällen. Dom hade även fått reda på att vi varit gifta länge, och väl uppe på scenen så ställde givitvis så nära Olle som möjligt. Och han la handen på mina axel så spelades

" De sista ljuva åren " . Då blev de yterliggare en träff med en kändis även han är en av männen i  mitt liv. 

De blev en oförglömlig kväll


 
 
lillis

lillis

17 maj 2008 19:51

Jag ska oxå titta på Lasse S jag tycker att dom är Jätte-bra
Ha en skön kväll

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Frump

Frump

17 maj 2008 20:27

Vilken rolig upplevelse! Förstår att det blev en oförglömlig kväll.

Ha en oförglömlig helg! Kram

http://Frump.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

17 maj 2008 21:28

Här har du en stor fan av Lasse-Stefanz, jag har ALLA deras skivor. Har dansat till dom jag gud vet hur många gånger kan inte räkna dom alla. Dom är kanon bra!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

17 maj 2008 21:39

Å här har vi också en som alltid gillat dom. Tänk så många gånger vi svängt våra lurviga till ljuvlig dansbandsmusik, jag och gubben!!
Det är trevlig motion det!
Programmet var bra!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

17 maj 2008 22:11

Nääää, nu blev jag ledsen:-( TV'n har jag helt glömt bort, så synd, gillar ju också dessa gubba. Hoppas jag inte missar repricen för säkert så blir det en sådan. Du har då en förmåga att frottera dig med kändis-skaran, men Sjögren har du inte fått på kroken ännu, men än är gumman på G, så vem vet ??? Tur du har en så förstående gubbe, lite synd om Janne, ge han en kram i från mig, är i allafall en kändis på mitt sätt "Ler"..

http://bernamis.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

18 maj 2008 20:46

ha ha ha, jag vart skulle du stå om inte närmast :). Helt rätt gjort. Å kan mycket väl förstå att detta var en oförglömlig kväll.
Kramis Bettan

http://grafikbettan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards