~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under juni 2010

Av Gerty - 9 juni 2010 12:24

   

Visst är det vackert, kan ni förnimma doften av saltvatten och tång, härliga dofter 

Av Gerty - 7 juni 2010 12:08

I går hade vi kusinträff, det var på min mammas sida, vi var 20 stycken, det var inte alla som kunde komma på grund av sjukdom, och några som lämnat detta jordeliv, vi har ju alla hunnit få några år på nacken. Vi var på Fars Hatt i Kungälv och det var så trevligt och så mycke prat och skratt, för vi är alla väldigt pratsamma. Så idag är min kropp här hemma hos mig, men mitt huvud och tankar är kvar på mina bardoms öar, ja vi hann att gå igenom mycke från lyckliga barndom, det är så roligt att få träffa dom alla det här lever jag på länge

  

Av Gerty - 4 juni 2010 12:38

      

15 ÅR TROR JAG VISST ATT JAG ÄR

Detta är Anna-Lenas katt hon bodde sina första år i stan i lägenhet och kom och hällsade på oss då ock då, hon var ju född här, det visade snart att hon tyckte det var bättre att bo på landet, så hon flyttade hem igen.

Av Gerty - 2 juni 2010 19:15

Ett litet tips, om man blir skadad, opererad eller ryggskott så att man har svårt att böja sig, och har hundar som måste ha mat så kan man göra så här om man har en sopskyffel med långt skaft, så sätter man skålen på kyffel och bjuder hundarna mat.

Det har varit dåligt med tid vi datan nu, det tar sin lilla tid med hundarna när jag inte kan skutta och hoppa som jag vill, jag är ju ensam för Janne jobbar just nu,

hoppas att jag kan ta en runda hos er alla i morgon.

  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards