~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Shopat

Av Gerty - 3 september 2009 21:35

Nu i kväll står regnet som spö i backen, har varit och handlat skulle ha potatis, pålägg,och lite bröd. När jag gick där på torget fick jag se några bokstäver som jag  kände igen det stod Kappahl, Lindex, bara göra en koll, skall inget ha, inget ha, bara titta lite med ena ögat, men ni vet hur det är en liten REA tröja nog är jag värd det. Och där borta har dom höstnytt, bara titta med ett halft öga, men jag tror att jag har börjat se dubbelt för helt plötsligt var det två tunikor som det stod Gerty på. Och så snygga öredobber dom hade. Ja ja man lever bara en gång, så det blev en långkofta,två tunikor,tre par öredobber. Man får ju snygga till sig lite det är ju snart helg, och har jag tur så kanske Christer eller Olle kommer och knakar på, för Alf kan ju inte komma längre och Målle är för gammal. Nu får ni ha det så gott i regnet.

 
 
Calma

Calma

3 september 2009 23:02

hej vännen,
ja,härligt att få handla lite ibland,
o just när man ej tänkt d,helt plötsligt så finns de saker man vill ha där,
visst e d underligt,

ja,jag har haft så mkt omkring mej,ja oss,så man undrar just varifrån man fått all ork o energi,
är riktigt trött nu,
har ju ett energikrävande jobb,jobbar som skötare o så haft mkt hemma som man ej styrt över,
men vi är ju tyvå som kämpar o hjälps åt o allt måste ju gå,

det är så oerhört tomt efter vår älskade sassas goa gestalt,men jag har ju hennes urna o det är en fin plats i bokhyllan där jag är en stund varje dag,
så allt går,

ville bara visa livstecken från mej,
vi möts vidare,
kram från calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

3 september 2009 23:27

Man ska bara ångra det man missunnat sig själv och andra. Allt annat är enbart en extra bonus..Snygga kläder och dobbar, jag hoppas du snart ska få tillfälle att visa upp dem.
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Ruth

Ruth

3 september 2009 23:50

När skall du ha alla fina kläder du har köpt i sommar, snart är det ju vinter ? Men du har ju också en hund som har en vis passion för tunikor och då får du så snällt dela med dig hehehe. Fina kläder till en stilig flicka.
God natt min vän.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

4 september 2009 06:50

Här hade vi oxå regn i går kväll.Oj,vad du handlat men det är kul och läckra kläder och dobbar har du köpt
Ha det gott
Kramen

http://danslillis

 
agge

agge

4 september 2009 09:47

så mycket fint du köpt. Vad roligt när man hittar något.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Lena

Lena

4 september 2009 11:02

Vad fin man skall var till helgen. Blir det go mat o dans. Hela helgen :) :) Lena

http://www.bernwiks.se

 
Cina

Cina

6 september 2009 08:52

Sååååå snygga kläder, när du tröttnat på dom kan du gärna få skicka dom vidare....hahahaha
Öredopparna var oxå fina men mina hål har växt igen.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards