~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 15 maj 2009

Lampa

Av Gerty - 15 maj 2009 15:17

Jag måste visa min fina lampa som jag köpte på Returvaruhuset den kostade 175kr vet inte om det var billigt men det var en sådan modell jag hade letat efter. Så nu hänger den över köksbänken, och jag är så glad så glad Köpte en lampa till den skall jag visa er en annan dag för jag vet inte var jag skall ha den, men hittar säkert ett bra ställe. Det var väl ett sådant där braha köp. Sådana olycker händer ju lite då och då, men vad gör det man är ju lycklig den stunden. Nu får ni ha en underbar helg, så hoppas vi på fint väder

 
 
Annika

Annika

15 maj 2009 15:50

Vilken söt lampa!!
*väntar på nästa lampa* :-)
Trevlig helg!!

http://acka.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

15 maj 2009 17:18

Vilken snygg lampa,vad du fyndar
Önskar dig en bra helg
Kramen

http://danslillis

 
Ingen bild

ann

15 maj 2009 17:20

Hej Gerty.
Snygg lampa.Snälla kan du sätta in en bild på våran Prins Bonzo.Vi är så sugna på att se hur han ser ut idagsläget.
Hälsningar Ann i Toreby.

 
Medresenärskan

Medresenärskan

15 maj 2009 18:26

Du hittar fina saker när du går dina rundor. Ser med spänning fram emot nästa lampa. Den här du visar nu är jättefin.
Kram på dig

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

15 maj 2009 21:21

Vilken gullig lampa, där har nog inte jag heller kunnat paserat förbi utan att ta den med mig. Den är romantisk med gulliga blommor. Du måste visa den andra också, hittar du ingen plats för den, så kanske jag har det hehe.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

15 maj 2009 21:32

Det var en gullig lampa du har fyndat. Lampor brukar det finnas plats för lite var stans, så du hittar nog ett lämpligt ställe frö den andre lampan också.
Ha en skön helg

http://www.ekoxenskennel.se

 
Cina

Cina

16 maj 2009 09:10

Oj den lampan var jätte söt! Du är en riktig rackare på att fynda! Du hittar säkert någon plats till det andra fyndet!

Önskar dig en bra o fin helg!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

16 maj 2009 11:51

Just när man har bestämt sig för att ta fram kvasten och rensa ut allt onödigt hittar man någon sån här söt oemotståndlig pryl och släpar hem den i triumf. Hoppas du hittar en passande plats för lampa nr 2;)
Dagens troll gör inte skäl för namnet;))

http://www.barasaras.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards