~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

En vanlig lördag

Av Gerty - 3 januari 2009 15:51

Har varit lite slapp med bloggandet är väl lite mör efter helgerna, här är det lungt händer inte så mycke just nu. Anton och Emil är här nu, Rickard och Alexander har också varit hemma idag, dom har hjälpt till att såga ner träd, grannen var också här och hjälpte till. I går var Jacki 5 mån tänk vad tiden går, hon börjar att bli stora damen nu.

 
 
lillis

lillis

3 januari 2009 16:39

Jacki har ju blivit stora damen, tänk vad tiden går.Vad kul att ha barnbarnen hos sig
kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

3 januari 2009 21:06

Jag har också varit lite slö med bloggandet.
Jacki redan 5 månader. Våra hundar växer lite väl fort.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Yvonne R

Yvonne R

3 januari 2009 21:42

Ja tiden bara flyger iväg.Jacki snart stora damen.
Du har ju huset fullt då kan man inte hinna med allt. Gokväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

4 januari 2009 00:43

Hej stumpan!
Skönt å se att det finns fler än jag som behöver att pusta ut efter denna lång helg.
Hoppas att du/ni alla mår riktigt bra?
& Jag tackar för alla snälla, rara inlägg under året som har gått. Samt att jag hoppas vi tillsammans ska få ett riktigt fint kommande år också.
God fortsättning på det nya året vännen!
Kram Bettan
& nospussar till alla dina små som stora djur!

http://grafikbettan.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

4 januari 2009 10:16

Ja nu har Jackie blivit stora damen o kan snart gå på friarstråk...=))

Ha det gott!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

4 januari 2009 20:00

OJ! Är Jacki redan 5 månader? Gud vad tiden går fort! Så söt hon måste vara nu, ser fram emot bilder snart! Ja, bloggpaus, det har vi också tagit, ska skriva ett längre blogginlägg imorgon!

Kramar i massor

//C&L

http://latte

 
Linda och Nova

Linda och Nova

4 januari 2009 22:21

Ville bara önska en god fortsättning och hoppas allt är bra hos dig!
Kram från oss

http://runezzazanovaadelle.se

 
"Bettan"

"Bettan"

4 januari 2009 23:30

Hej igen vännen!
Svarar på ditt inlägg hos mig, här :).
Jo visst är det som så att det oftast inte brukar vara problem, när en tik kommer på besök. *fniss*

Men Hero han frågar tyvärr inte vad det är för kön innan. Han bara ryter till & går till attack :(. Dock har detta beteendet blivit mycket bättre. Så jag känner ingen oro... Men han for ju riktigt illa, när han var valp. Så han har kämpat bra för att återfå sitt lugn.

Han är ju egentligen en gudomligt snäll hund. Men han försvarar sin matte i alla väder... Kanske inte alltid uppskattas av matte. Men det låssas han inte om *skrattar*.

Kramis Bettan

http://grafikbettan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards