~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2008

Lördag

Av Gerty - 11 oktober 2008 13:21

Så var det lördag igen här har det regnat på förmidagen men nu är det uppehåll, men det blåser och är grått. Vi är barnfria denna helgen så idag har jag inte tänkt göra mer än nöden kräver. Hoppas att ni alla får en trevlig helg

 
 
Ruth

Ruth

11 oktober 2008 14:00

Kan du tänka dig det är lördag i Lerum också, konstigt vad ? något har vi lika i dag, jo även vädret tycks vara det samma. Det blir till att sticka hela dagen då förstår jag, glöm inte att ge Janne lite mat, hundarna behöver också sin beskärda del, några timmar i skogen kanske ?? :-))

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

11 oktober 2008 16:37

Lördag och jag har också planerat att göra så lite som möjligt.
Hoppas ni får en skön helg

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

11 oktober 2008 17:27

Idag har det verkligen varit en riktigt mörk höstdag, men visst är det gott att då bara få vara inne och ta det lugnt! Önskar er en go helg!
Yvonne R

http://yvonne.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

11 oktober 2008 17:42

Önskar dig oxå en bra helg
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

12 oktober 2008 00:01

Ja ett sådant rackarns väder som råder i vårt avlånga lilla land :(... Hade städ dag här iområdet idag. Men gubben min e ju ännu inte bra, & jag har en axel som pinar mig just nu. Så vi fick tyvärr inte hjälpt till denna dag. Men det kommer som tur är fler ggr.
Önskar dig en fortsatt fin helg.
Kramis Bettan

http://grafikbettan.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

12 oktober 2008 09:05

Hoppas din lördag vart bra och att du gjorde INGENTING!!!!

Ha en fin söndag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards