~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2008

Hedda

Av Gerty - 4 augusti 2008 17:07

Hej mattes bloggvänner äntligen fick jag låna datorn en stund, jag mår jättebra, matte tittar på magen på mitt sår och så ler hon och säger det ser sååå fint ut,( hon är lite jobbi ibland) vet ni vad hon gör också, hon har en aparat som hon sticker in i baken på mig, då ler hon igen och säger det ser bra ut, dååå lägger jag huvudet på sne och tindrar med ögonen, då hämtar hon en smörgås, hon är allt för go matte.Jacki hon är så snäll äter och sover ökar i vikt gör hon också. Matte tittar på henne 100g om dagen och säger såååå vacker hon är. Nu får jag sluta Jacki kallar

 
 
Ruth

Ruth

4 augusti 2008 17:37

Så gullig bild på mor och barn, tänk att liten skall bli så stor, skulle man inte tro när man ser bliden.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

4 augusti 2008 18:32

Vad vacker Hedda är och vilken söt liten valp, jag förstår att matte är rädd om er bägge.Hälsa matte
Kram till er alla

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

4 augusti 2008 21:12

Oj vilken underbar bild matte fått på dig och din lilla söta valp.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

5 augusti 2008 00:00

Grattis till den lilla! Vilken lycklig och stolt mor du måste vara!
Du verkar allt bra gosig du. Sköt nu om den lilla på ditt fina vis.
Å Mormor Gerty får ju också ha grattis förstås!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

5 augusti 2008 12:13

Grattis lilla gumman till en bedårande fin valp :). Kan förstå att det har varit en tung bit efter kejsarsnitt å allt. Men du fixade detta bra. Hoppas att det håller i sig också.
Kram till dig & matte.
Från vännen i götet!
/Bettan

http://grafikbettan.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

7 augusti 2008 23:39

Vilken varm blick Hedda har. Jag hade hämtat en smörgås på momangen till henne. Ett varmt och vackert foto

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards