~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 8 juni 2008

Utställning

Av Gerty - 8 juni 2008 20:42

I dag har jag varit på utställning med lilla Isa hon är 8 mån och gick i valpklass dom var bara 2 och hon blev tvåa med HP så jag är nöjd. Jag har inte varit på utställning på ett tag, så det va riktigt trevligt att träffa massa hundfolk, det var jag och fodervärden som var iväg. När jag komm hem sa Janne att Mats har ringt det är vårat älsta barnbarn han är 16 år att han skulle komma hit med sin flickvän och hennes föräldrar. Pust och stön håller vi på att bli gammla eller? när barnbarnen kommer med flickvän och svärföräldrar

 
 
Cina

Cina

8 juni 2008 21:39

GRATTIS säger jag till dig och till ISA.
Kul med utställning när det går bra!

Ha en fin vecka!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

8 juni 2008 23:00

Va kul att det gick bra idag. Inte illa att få med ett HP i alla fall. Det är bra kritik trotts allt.
Jasså damen har börjat att lega av sig med utställning? Då är de på hög tid att du börjar att återuppta detta. Du har ju så fina hundar, att visa.

Kram Bettan, som hoppas att du/ni fick en fin dag tillsammans med barnbarn å svärföräldrar :)

http://grafikbettan.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

8 juni 2008 23:33

Roligt att få en fin kritik trotts att 8 månader inte brukar vara någon vacker ålder. Men nog attans så ser tösen ut av vara riktig sockersöt. Grattis till er alla 3 !

Hmmm, ålder och stora barnbarn, förstår inte hur dom räkner åren nu för tiden, ett år var mycket längre förr (det var bättre då!) Glaset i speglarna har väldigt dårlig kvalitet nu för tiden. Glasen är rynkflammiga och suddiga, ger inte alls rättvisa åt våra vackra spegelnunor. När barnbarnen påstår sig vara 16, så är det nog i själva verket 7 år. Var på din vakt alla omkring en bara luras och tror vi skall gå på allt dumt som dom säger !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

9 juni 2008 07:51

Vad vacker Isa är
Önskar dig en fin dag
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

10 juni 2008 22:55

Grattis till HP.
Så länge man får bra kritik och sen ett HP på det så är själva placeringen inte så viktig.
Nästa gång så är det säkert omvänd placering på damerna.
Ha det gott i värmen.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards