~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Ögonlysning

Av Gerty - 19 maj 2008 16:51

I dag har jag varit och ögonlyst en av mina golden tikar och det var ok. Så nu blir det parning till helgen, hoppas att det går bra. Det skulle ljuvligt att få små goldenbebisar, jag längtar så, det suger riktigt i bebistarmen. Det blir tikens tredje kull, hon är så mysig denna tiken Hedda heter hon, vi har två tikar efter hennes förra kull här hemma, som blir två år i juli. Så nu hoppas vi på det bästa, och att hon och hanen fattar tycke för varandra

 
 
Ruth

Ruth

19 maj 2008 17:07

Lycka till på denna kärleksresa, hoppas det fungerar och att det blir ett 10 tal små sötizzar i lådan om 9 veckor ..

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

19 maj 2008 17:23

Vilket sammanträffande. Grannen här har en Golden och hon heter också Hedda. Men det kanske är ett vanligt hundnamn. ?
Jag hade inte hört det förän jag träffade denna underbara snälla hund...

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

19 maj 2008 18:15

Hoppas att dom fattar tycke för varandra så att du fårsmå goldenbebisar i huset
Ha det bra

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

19 maj 2008 20:37

Grattis till att tiken var ok, på ögonen. Jag ska hålla tummarna för att tycke ska uppstå i helgen. Med lite tur kanske vi kan få var sin kull samtidigt. Lycka till.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

19 maj 2008 22:43

Ojojoj här kommer det att bli valpar på löpande band, man tittar så ögonen blöder o man tycker ju alla är så söta men min favorit hund är Berner Sender, ohhhh jag bara älskar dom.....

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards