~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Gerty - 13 maj 2008 22:50

Ja så var jag hemma igen.Jag har varit och lysnat på Alf Robertsson en artist som jag tycker mycke om.Livet har varit hårt mot denne man dom senaste åren har han haft 3 hjärtinfakter och 2 strok,tappade talförmågan,det är ju inte lätt när man är sångare,men han är på väg tillbaka,hadde fortfarande svårt med talet sjunga gick bättre.Alf är väl en sådan artist antingen älskad eller hatad,jag tillhör dom som älskar hans texter dom är jordnära och alldagliga är väldigt lätt att jämföra med verkliga livet,sådant som kan hända både mig och dig.Jag måste säga att det var starkt av honom att ställa upp,der va det inte frågan om glamor,han kom som han var,när han hadde pratat en liten stund,och sjung sin första sång stod folk upp i bänkarna och applåderade.Det är väl ett bevis på att man behöver inte bära mask,var den du är det kommer man längst med

Av Gerty - 13 maj 2008 14:48

Nu var det dax igen,i kväll skall jag ut och träffa ytteligare en av dom andra männen i mitt liv.Men det lugna puckar,för Janne följer med,jag kanske hör av mig senare i kväll,så nu får ni fundera på vad jag skall göra.Ha en bra kväll för det tänker jag ha

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards