~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 8 maj 2008

Tillbaka till vardagen

Av Gerty - 8 maj 2008 09:40

Nu är allt detta firande över, min man har blivit firad i en och halv vecka men nu är det över. I tisdags kväll kom hans arbetskamrater på besök, så smörgåstårtorna gick åt. Senare på kvällen frågade han mig nu är det väl inget mer, nej sa jag. Men vi hadde ju en överaskning kvar, några vänner till oss ville bjuda ut oss. Onsdagen kom och han sa vad gott nu är det lugnt och dagen flöt på. Senare på dagen tvättade jag håret, då undrade han varför har du tvättat håret det är väl inget på gång idag, jag sa att jag kan väl inte bara tvätta håret om det skall hända något, för då slutar det väl med att jag får både lopper & löss. På eftermiddagen tog han sig en liten lur, då passade jag på att förbereda, ta fram kläder, rasta hundar så allt var färdigt, väkte honnom då var jag färdigklädd. Upp och hoppa i kläderna, för nu är det på gång igen. Taxi kom och hämtade oss kl 5 med våra vänner i, då blev han storögd, så bar det iväg till Thairesturang och sen till en uteservering det blev en helkväll.

Tack Ingrid & Morgan för en trevlig kväll.

 
 
lillis

lillis

8 maj 2008 12:44

Vilken överraskning för din man,och vilken mysig kväll för er båda
Ha det gott
kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

8 maj 2008 12:51

Ja nu kan ni pusta ut och kommer att bära med er många minnen och skratt efter allt detta firande. Så roligt för Janne att så många har uppmärksammat och firat. Man är mera betydelsefull en man tror, det värmer.
Kram till er båda, och speciellt en till dig som gjorde dessa dagar så glänsande, precis som en värdinna skall vara och du fixade det hela med bravur. Nu kan ni sitta på altanen och njuta i godan ro, det är ni värda !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

8 maj 2008 20:23

Ja nu kan ni båda luta er tillbaka och njuta av den kommande sommaren till att börja med!
Er bästa tid är nu.....*gnolar*

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

8 maj 2008 21:24

Men så roligt att få överraska, och sedan när det blir så trevligt är det ännu roligare.
Nu kan ni börja njuta av er ledighet!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

8 maj 2008 23:40

Det är roligt med överraskningar ibland. Helst om de är i goda vänners sällskap.
Så gott ni ska ha det nu.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Morgontuppen

9 maj 2008 10:33

Nu kan han Janne låta skägget växa, och sova till 10 varje dag, vilken sommar som väntar på er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards