~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Lite försmak på julen

Av Gerty - 30 oktober 2012 13:45

Jag har i många år önskat mig en julbock i granris och belysning som man kan ha ute, men dom är så dyra så jag får nöja mig med att titta. Men nu skall jag visa er, jag har blivit med ren istället, i går när jag var ute och handlade var jag på Plantagen och tittade så många fina julsaker dom har, då hörde jag någon som som ropade Gerty det var en flock renar som hojatade på mig, och ledar renen tog till orda och sa, visst är jag snyggare än en sådan där granrisbock, så jag kan väl få följa med dig hem, och så fick det bli. En kvasttomte blev det i en annan affär så nu får jag hjälp med julstädningen.

   

 
 
Cina

Cina

30 oktober 2012 17:28

Visst e det lite jobbigt att gå i affärer när sakerna börjar ropa en namn och vill följa med en hem. Men det är bäst man tar med dom på engång då för annars blir dom ju så ledsna ;)
Jätte fin ren du fick med dig o kvasten oxå.

Ha en fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

31 oktober 2012 10:02

Redan börjad med julförberedelser, ja, ja, så mycket som du skall plocka fram så får du börja i tid om du skall bli klar det är ju bara 53 (?) dagar kvar till julafton. En fin ren och tomtekvast har du hittat, nu får du lugna dig med julprylar hehe.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

31 oktober 2012 11:45

Ibland är det svårt att motstå saker som ropar på en,jätte fina saker du fick med dig hem
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards