~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

SORG

Av Gerty - 7 september 2012 12:19


 

Våran Jacki har lämnat oss idag, det är tungt du var alldeles för ung. När jag ser tillbaka på tiden med dig det var något med dig som jag inte kan förklara.Du blev förlöst med snitt, och du var ensam i kullen. När dom kom ut och la dej i mina händer gick det som en stöt igenom kroppen, och ja sa du är min Jacki du skall stanna hos mej, jag trodde att vi skulle få många långa år tillsammans, men ödet ville något annat, du fick problem med din höft, så från att varit en glad och sprallig hund så blev du orolig, du fick ju tabletter för detta, men smärtan blev inte mindre utan tvärsom, så nu tvingades vi ta detta svåra beslut i dag, det enda jag kan trösta mig med är att du inte har ont mer, jag saknar dej så. Men min älskade Jacki jag vet att när du i dag vandrade öve regnbågsbron, stod moster Maja och väntade på dej, så nu kan ni springa på dom gröna ängarna där det inte fins någon smärta. Det blir så tomt utan dej Jacki. Jacki min Jacki. 

 
 
Ruth

Ruth

7 september 2012 16:45

Sorgen tynger er I dag, vet hur mycket denna tös har betytt för dig, men hade hon så ont så var det skönt för henne att få komma till hundhimmeln. Hon är inte ensam där uppe, hon är inte borta, har bara flyttat hemifrån, så många minnen finns kvar över allt.
Vi behöver alla någon när sorgen tynger även om det blev ett tungt samtal på telefonen i dag. Tänker på er. Vila i frid utan smärta kära Jacki.
Kramar om er !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

8 september 2012 06:48

Jag förstår din smärta och jag beklagar
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

8 september 2012 08:28

Men kära du så tråkigt.
Här sitter jag och läser och tårarna trillar.
Och hur ska de då inte vara för Er.
Tänker på dig!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
agge

agge

8 september 2012 11:30

Oj, vad sorgligt. Jag är så ledsen för er och lilla Jackis skull. Det kommer tårar när jag skriver detta. Det är inte länge sedan min älskade Zingo fick vandra över regnbågsbron. Och nu kommer sorgen över honom tillbaka.

Kram på dig/ Tänker på dig

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris och Gänget

Carina, Boris och Gänget

9 september 2012 00:11

Många tröstekramar! Vet hur det känns att mista en kär vän.
Tänker på er

Många kramar från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

9 september 2012 17:28

Älskade lilla Gerty!
Jag finner inga ord, men jag känner så med er. Ni gjorde rätt beslut för denna vackra damens skull. Ni var er inte själv närmast, utan ni satte hennes behov i första rummet. Hon har det bra på landet bortom vårt. Leker & är lycklig igen, precis som det ska vara. Bara så ledsamt att hon inte kunde få vara kvar här å må lika bra. Mina varmaste kramar till er i detta nu <3<3<3

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena

9 september 2012 18:12

KRAM................

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards