~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Gerty - 29 februari 2012 16:42

 

Hej på er ,det är jag som är Sixten broder till Gösta, våran matte säger att vi är hel galna, men hon förstår inte vi är ju intelligenta!!!!!!!!! Om jag hade varit mäniska säger matte då hade jag varit, tapeserare,tv repratör, eller rörmokare, undrar ni varför, jag gillar inte alla tapeter dom har, tror det är färgen så när dom inte ser mig försöker jag göra något åt det, men matte har bra hörsel och dåååå gäller det att sticka snapt när hon kommer farande. Så är det ju det där med TV jag sätter på den ibland, dom förstår inte hur jag klarar det för dom har en sådan där låda på bordet där dom sätter fjärkontrollen, när jag satt på TV så lägger jag mig i stolen, och väntar att det skall bli ett bra  program, men det är bara myrornas krig, men skit samma jag sommnar ändå. Så var det ju detta med elementerna ibland är det så varmt, men jag vet hur man stänger av, men om sanningen skall fram så kan jag inte sätta på dom igen, snopet tycker jag. Så ibland blir det riktigt kallt i rummet då har jag varit framme och stängt av värmen. Då säger matte den katten!!!!!!!!!! och en massa fula ord. Men det går snart över för hon älskar oss det vet vi. Så ni som läser detta måste tycka att jag är en unik och klok katt. Mjau Mjau på er

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards