~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Trollet

Av Gerty - 30 januari 2012 15:05

Hej tant Ruth, det är Trollet som annropar, tack så mycke för dom fina täcken som jag fick idag, nu har jag provat båda två blev så fin. Min päls skall ju ryckas, men dom har klippt mej, så nu får dom fortsätta med det. Gammelmor kan inte detta så bra, Caro gjorde ju alltid detta förut, men som du vet har hon ju skaffat sig en människovalp, och när hon kommer hem så, försöker hon att klippa mig, men då skall ju människovalpen vara med och pilla, då blir jag sur ock bara krånglar med henne. Men gammelmor har sakt att då får vi gå till frissan, och dååååååååååå får man stå stilla, hemska tanke.Där för måste jag ha täcke på mig om dom skall snagga mig, annars fryser jag ihjäl, vi får se om Caro kan fixa till mig på lördag, gammelfar får passa människovalpen. Och tant Ruth det gick jätte bra att rulla sig i snön med dom på, så tack än en gång. Jag skickar med ett kort så du får se hur snygg  jag är , men det visste du väl redan.

 

 
 
Yvonne R

Yvonne R

30 januari 2012 19:19

Så fin hon är i sitt jätte snygga täcke!!
Ha det gott å kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

30 januari 2012 20:24

Hej igen vännen!
ha ha ha va söt trollet är i sitt fina täcke =)... Människovalpen har kommit att inkräckta på lilla trollets territorium =)... Hoppas annars att allt är väl med er alla? Här är det som det ska, men trött till tusen. Vill ju ha soooool nu =)
Jag har bytt bloggadress, då jag inte längre kommer att heta grafik bettan. Min nya adress är den jag använder här när jag hälsar på. Krams Bettan (Grafik Bettan)

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

31 januari 2012 00:03

Tack för raderna Trollet, så begåvad du är som kan skriva, men alla djur som bor på Prilyckans är ju så speciella och unika, det får jag alltid höra när jag pratar med matte i telefonen. Så fin du blev i rött den passar dig otroligt bra. Trilskas inte nu när saxen kommer fram till helgen, du kommer att bli såååå fin.
Nospuss till dig.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

31 januari 2012 06:54

Så fin Trollet blev med det fina täcket
Ha det gott.
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

31 januari 2012 08:00

Du är så fin i din nya dress TROLLET.
Det är inte lätt när det kommer människovalp och förstör lite så där men du har ju tur som då har Gammelmor.
Tur att Tant Ruth hade dessa så du slipper frysa.
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

31 januari 2012 14:00

Så tjusig hon är med det nya täcket! Hon ser så stolt ut! Så snäll hon är Euth!

Kramar från oss alla!

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards