~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Gösta

Av Gerty - 24 januari 2012 10:49

Idag skall ni få träffa Gösta, söt som socker, han är 5mån. Full av bus, jag säger bara det kan en katt ha AD HD så har Gösta det eller så kan man tro att han går på LSD, för han tror att han kan flyga, ni skulle se när han står på fönsterbrädan och bara kastar sig rätt ut på golvet, eller när han klättrar upp på dörrposten och slänger sig rätt ut. Då håller vi andan och undrar hur det skall gå, då står han där på alla sina fyra tassar, och tittar på det var väl inget, jag är väl vig säger han, nej nu har jag underhållt er en stund så nu skall jag sova en stund, så jag orkar hitta på mer bus, ja med en Gösta i familjen händer det alltid något. 

 
 
Ingen bild

agge

24 januari 2012 11:18

Så himla söt han är lilla Gösta. Jag har en röd katt själv som heter Zigward Hagbarde Bernadotte, fniss.......han är inte heller riktigt navlad. Någon bokstavskomb har han allt. De är väldigt speciella dessa rödhåriga......

kram

 
lillis

lillis

24 januari 2012 13:01

Så söt han är lilla Gösta, kan tänka mig att han är full med bus.
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

24 januari 2012 17:45

Ojoj vilken liten goding Gösta är.
Det lyser ju bus om han.
Hoppas allt är bra!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

24 januari 2012 18:49

Verkar som Gösta har rätta tag för att underhålla sin familj:) Söt är han också!!
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

24 januari 2012 21:40

ha ha ha ser förbaskat busig ut & det är ju underbart med dessa djur som kan glädja oss på alla sätt å vis.
Hoppas att ni fått sova gott. Kramis Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

25 januari 2012 10:45

Kattungar är så fulla av bus och bjuder oss på många skratt och halsbrytande konster. En söt liten busunge.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards