~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

TOMTAR

Av Gerty - 14 december 2011 11:29

Nu har mina tomtar flyttat ut, dom är ju lite fördersamma och undrar var snön tagit vägen, men den kanske kommer. Jag har inte varit så mycke vid datorn nu på ett tag, jag hinner inte, som ni kanske förstår så har jag valpar kvar, och det tar sin lilla tid med matning och rastning, man måste ju ängna sig åt dom små liven, och då får datan vänta, men jag har inte glömt bort er. I lördags var Hasse här på jul mat, lika trevligt som vanligt, i går hade vi våra grannar på lite julmat, det var lika trevligt. Nej nu skall jag ta en tur med mina små.          

 
 
lillis

lillis

14 december 2011 12:34

Förstår att tomtarna saknar snön det gör jag oxå
Ha det gott
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

14 december 2011 19:05

Jätte fint du gjort klart det hade varit ännu mer stämningsfullt om det hade varit snö också men vem vet vi kanske får även i år massor av den varan.
Du har väl lagt in valparna du har kvar på SKK,s valphänvisning?
Tyvärr verkar det vara trögt att sälja valpar nu i alla raser. Men det finns nog alltid köpare men man får nog ha lite mer is i magen nu.
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

15 december 2011 08:43

Ja inte är det samma sak att sätta ut tomtarna utan snö.
Mina har inte ens fått komma fram.
De får ligga ett år till orkar inte ta fram dom.
Har ingen jul känsla för 5 öre.

Kramen min vän!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

16 december 2011 09:39

Hoppa in till mig o var med o tävla om en trisslott!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

16 december 2011 18:43

Så fint det är i tomteland så jullikt, men synd att snö fattas, hoppas det snart kommer lite vitt på marken också, då kan det bli jul.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

16 december 2011 19:45

Så fina tomtarna är. Förstår att de är fundersamma var snön och vintern är. De undrar väl om det är vår och du har snurrat till det.....hahhah.....
Förstår att du har fullt upp med valparna. Har varit ägare till en hund och vet vilket jobb det är med bara en hund.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards