~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Gerty - 9 juli 2011 15:32

I går var jag ute med två av mina män i mitt liv, Jag, Janne och Christer S, det var nostalgikväll i Kungälvsparken, det var bara så bra. Men så är det ju lilla jag i ett nötskal, för det första så spö regnade det, men det struntade jag i för så mycke kunde det inte regna så att jag skulle stanna hemma. För det andra så vill jag alltid vara ute i god tid, läste lite hastigt på biljetten, att det var insläp kl 18 och att det började kl 20, och då sa jag vi åker tidigt för jag vill få en bra plats. Om jag hade läst ordentligt så hade jag inte behövt åkt så tidigt. För så här stod det, insläpp kl 18, dansen börjar kl 20, då spelade ett band, sedan skulle ett annat band spela kl 21. och kl 22 dååååååååå skulle Christer S uppträda, så där satt vi i fyra timmar och väntade, ja ja så det kan bli. Men jag säger bara det, att det var värt, fyra timmars väntan, och 500 hundra spänn för biljetterna, han var bara så bra, fick köpt hans nya CD också. Så mitt upp i allt fick vi oss en frikväll och det njöt vi av. Emil min kennelpojke var hemma och tog hand om hundarna, så bra att ha någon att ringa, som kan hjälpa mig när jag behöver hundvakt.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards