~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under maj 2011

Av Gerty - 17 maj 2011 18:07

Nu trodde ni allt att skogsrån, hade rövat bort mig, men icke, ett ljushuvud körde av telekablarna i lördags, så vi har inte haft varken telefon eller data, men nu är jag tillbaka.

Av Gerty - 14 maj 2011 12:51

NU BLOMMAR DET PÅ HERRGÅRDEN

     


Av Gerty - 10 maj 2011 16:23

Äntligen har dom tagit ut hammocken, så att jag kan få mig en god tupplur, säger Rudolf

    Nu blir det inte så mycke tid för matte vid datorn, hon bara håller på med några ljusa saker som ligger i en låda och piper, och kan ni tänka er det ligger en stor hund i lådan också, och den klappar matte och säger vilka fina bebisar vi har, och då viftar den där stora saken på svansen åt matte, och dom ser så nöjda ut båda två. Så när dom där sakerna är tysta då är hon ute i trädgården och planterar, det är krukor både på längden och tvären, ja ja jag blir trött bara jag tittar på henne. Men jag säger bara hammock, hälsningar Rudolf

Av Gerty - 5 maj 2011 22:41

  Lady Madonna

      

Av Gerty - 5 maj 2011 17:07

Nu är jag och Ebba förlösta det blev 1flicka och 4 pojkar allt har gått bra, foto kommer, just nu ligger vi och tittar på våra vackra barn 

Av Gerty - 2 maj 2011 19:09

I helgen har Denniz varit hos mormor och morfar, och hälsat på, och prövade sin nya stol som han fått, och som man kan vända så att det blir en bil. Ebba frågade om hon fick följa med, men Denniz sa stopp sådana tjokisar får inte plats i min bil  

Av Gerty - 1 maj 2011 12:19

När jag växte upp, då var det något speciellt med första maj, då skulle vi maja, vad det nu är, jo då hade vi fått nya kläder det var ju sommar då, och barbent skulle vi vara, fastän det kunde vara kallt. Så gick vi upp i bergen, vi fick en flaska sockerdrika och en paket kex som vi skulle sitta i där  ute och äta vilken lyx!!!!!!!!. En filt hade vi med oss också som vi svepte om oss där vi satt i en bergskreva och frös så benen var blåa, men vad gjorde det, vi skulle ju maja, och sommaren var ju på väg. Tänk vad vi kunde nöja oss med lite.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards