~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Gerty - 2 mars 2011 18:21

  

Den här bilden är från åttiotalet nångång, vi var ett gäng som höll på med hundar vi tränade flera gånger i veckan, ställde ut och tävlade på helgerna, jag höll även valpkurser, så på den tiden var det full fart på kärringen, idag blir man trött bara man tänker på det, men, men det var ju på den tiden man var ung och vacker, men nu är jag ju bara vacker, så jag får väl leva på det. Denna bilden är från en fin sommarkväll i Hisings-Kärra vi bodde där då, vi hade bestämt att vi skulle träffas och spela bränboll, och sedan skulle vi ha picknick, kastrullen som står där på filten hade jag gjort full med sallad, det var så gott så. När det började mörkna på gick vi hem till oss för kaffe, hundarna var ju givitvis med oss hela kvällen, jag tror att det var sammalagt 14 stycken, och alla fick följa med oss in dom låg snällt på golvet och sov, helt underbart det var både hanar och tikar och inte ett enda gruffande. Ja tänk vilka minnen, det var en härlig tid

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards