~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Måndag

Av Gerty - 24 januari 2011 11:36

Nu är jag tillbaka igen har inte haft tid med datan nu, för två av flickorna och lille Prinsen har ju varit hemma hela helgen, så vi har gått igenom gammla kort och tänkt tillbaka i tiden, det var många roliga och dråpliga minnen som dök upp. Så har vi hållt på med hundarna trimmat och grejat lite, så det har varit bebis och hundar för hela slanten, och så har vi förstås ätit god mat också, så nu är jag ovän med vågen

 
 
lillis

lillis

24 januari 2011 11:52

Förstår att du inte haft tid med datorn, det är väl bättre att ta hand om dina nära och kära
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

24 januari 2011 16:41

Du är förlåten för din frånvaro..Helt klart ska du umgås med dina nära o kära så mycket du bara kan...

Ja, visst är det tråkigt att man inte kan äta vad och hur mycket man vill....

kram

 
Calma

Calma

24 januari 2011 18:25

Hej!
HAft livskvalie på hög nivå då,både hundar,barnbarn o god mat m m
Härligt,du o vågen blir nog sams igen

Åhh,vad fint det var med tulpanerna på bloggen,
älskar denna blomma,ja det finns fler,men snyggt var det iaf
Skulle vilja kunna sånt där,kunna påverka min blogg,men det är mkt med ngt som heter PSP o så lära sig ett o annat,

ha det bra,så möts vi igen

Kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna-Lena

24 januari 2011 18:49

Ja vi hade roligt i helgen men det har vi alltid när vi träffas.

 
Ruth

Ruth

24 januari 2011 23:59

Roligt när dom kommer och trist när dom åker. Kan tänka mig att det blev en trivsam helg och mycket pyssel med den lille knodden. Har lekt konstnär på min blogg i kväll gå in och kika hehe, unik och modärn blev den.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

25 januari 2011 00:56

Ja Lasse och jag har OCKSÅ haft besök av våra barnbarn..under helgen!!! Både roligt och trevligt..att få "låna dem"!!!
Tiden går SÅ fort...och nu är snart januari slut också....man hinner inte med..trots att jag nu nästan haft semester i 2 månader..och snart slutar min fasta tjänst på Mälarsjukhuset..och jag då går i pension...
Kramis vännen!!!

http://margitholm.blogg.se

 
irja

irja

25 januari 2011 02:12

Kära Gerty !!!
Ja, vännen, det som är närmast hjärtat gå ju alltid först,,, vi har ochså tillbringat våran söndag med barnbarnen som bor i KaliX, vi styrde våran vinröda volvo dit, till Lucas födelsedagskalas, han blev stora killen 4 år... Till KaliX är det över 20 mil turaretur, men det är det värt.... GOODNATT och dröm vackra drömmar.... KRAM IA....

http://40-Talisten bloggplatsen .se

 
Cina

Cina

25 januari 2011 16:46

Förstår om din helg vart mysig!
Ha en fin vecka!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

25 januari 2011 21:37

Mmmmmmysigt =) Förstår att du har njutit av sällskap, & samtidigt har det säkert varit tungt. Men på ett bra sätt. Kramar om dig <3
/Bettan

http://grafikbettan.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

25 januari 2011 22:33

Hej
Ville bara titta in,önska dej suss gott
Kram Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

25 januari 2011 23:08

Det är när man inget annat har för sig som man tar sig tid med datorn.Vår vågs batteri är slut och jag har inte en tanke på att byta ut dem just nu.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards