~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Prilyckans Wanda Jacksson( Alva)

Av Gerty - 16 december 2010 11:58

Detta är Alva även kallad Tjocka Berta, det namnet fick hon redan i valplådan, Alva är efter våran Mysiga Judith. Denna pigga glada Bernerdam fyller 9år på måndag den 20/12. Så vi skickar ett stort GRATTIS till Alva och hennes familj.       

 
 
Ingen bild

Susanne

16 december 2010 14:00

Tack:) Ja, tänk va tiden går fort...Det va ju inte meningen att Alva skulle bli min,för ni skulle behålla henne själva, det va Alvas syster som va till salu...men hon va inte så intresserad, ville helst krypa upp i husses knä;) Men så va det ju denna "Tjocka Berta" som blev kär i mig:) Å kärleken va besvarad, det kan jag lova!!!:) Svårt o inte bli kär i denna underbara ras;) Tack snälla underbar Gerty o Janne att jag fick äran att köpa denna underbara "lilla" varelse:)Hon betyder allt för mig!! Min bästa vän

 
Ingen bild

Lars (Husse)

16 december 2010 15:28

Jag kom in i Alvas liv när hon var 5, och hon har fått en stor plats i mitt hjärta, denna dam med bestämda åsikter om och när vi ska göra saker. En underbar hund som är så snäll och gosig. Hälsningar en stolt husse

 
Ruth

Ruth

16 december 2010 22:21

ETT STORT GRATTIS TILL EN AKTNINGSVÄRD ÅLDER, HURRA, HURRA, HURRA. FINA FOTON, SER INTE SÅ GAMMAL UT, BÄR ÅLDERN MED HEDER !
Kram och nospuss...

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

17 december 2010 07:12

Vackra foton på denna vackra dam
En bra helg till dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

17 december 2010 10:49

Fin tjej. Kul att få se en så fin berner i sina bästa år. GRATTIS GRATTIS till ägare o uppfödare :)

http://www.bernwiks.se

 
Ingen bild

agge

17 december 2010 12:19

Så underbara denna hundras är. Så vacker hon är. Grattis på födelsedagen....

 
Cina

Cina

17 december 2010 17:18

Ohhh vilken vacker hund.
GRATTIS till henne.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Alva

20 december 2010 23:39

Tack alla för gratulationerna:) Jag ligger fortfarande ute i snön o myser med min present...ett JÄTTE STORT märgben:) Voff från Alva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards