~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Fåglar

Av Gerty - 24 november 2010 13:36

Nu måste vi tänka på våra vänner småfåglarna, så att dom får något att äta.

  

 
 
irja

irja" title="http://bloggplatsen.se]irja[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]irja[/url]

24 november 2010 14:48

Kära Gerty !!!
De små vännerna matar jag året om, eftersom vi har haft så dåligt med insekter flera sommrar irad...
Ha det bäst vännen, och sköt om er i vintermörkret..... KramiZ IA,,,,

http://40-talisten, bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

24 november 2010 16:25

Du har så rätt, vi måste se till att dom får lite i sig
Ha det bäst/ Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

24 november 2010 19:18

Vilken bra fröautomat, den tror jag att inte kajor och skater kommer att kunna tömma på 5 minuter, vart har du köpt den ?
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

24 november 2010 21:57

Här går det inte att mata fåglar för då har vi bara kajor o skator i fröautomaten.
Så det är synd.
Imorse hade jag en talgoxe inne på altanen o inte vet ja hur han kommit in där för vi har ju nätat in hela altanen så katterna ska kunna vara ute. Tur att ingen var ute o att dörren var stängd.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
agge

agge

24 november 2010 22:48

Visst måste vi det. Vad söta de är

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
margit

margit

26 november 2010 17:39

S¨söta små fåglar du har i din blogg!! Dom tycker du öär snäll..som matr dem!
Hos oss, "vågar vi inte"..säta upp en liten fågelmatningsanordning, för då skulla våra katter Linus o tessie..kasnke sätta sig och vakta på fåglarna, när dom kom och äter..
Men Linus, han har ju råttorna..här. Im orse igen, så hade LINUS tagit en råtta..och den låg i köket på mattan,,,här hos Lasse. Så nu har han tagit 3 st INNE..och vi har fått 2 st i fällan= 5 st....Vi vet INTE vAR dom kommer in..men skönt att LINUS tar dem..och han tycker säkert det är bekvämt...och roligt...Inte behöva gå ut..utan vara inne..och ta/döda råttor...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards