~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Gerty - 8 oktober 2010 18:49

  

Måste bara berätta, en av våra döttrar har varit hästvakt denna veckan, igår när hon skulle mata hästarna som var i hagen. Det var en bit till hagen så hon tog bilen, och glad i hågen och morötter i famnen går hon mot hästarna, vad händer då, jo marken försvann och där låg hon i lervällingen, och hästarna undrade vart tog maten vägen. Väl uppe på benen insåg hon hur hon såg ut, så hon tänkte jag kan ju inte sätta  mig i bilen så som jag ser ut, det blir till att ta av sig byxorna och åka hem i trosorna, sakt och gjort. Men när hon var nästan hemma ser hon att det står en bil på vägen och en karl står utanför, han hade fått något fel på bilen så han frågade om hon kunde hjälpa honnom, ja sa hon men jag får åka hem och ta på mig byxorna först, han tittade lite underligt på henne, så hon förklarade det hela för han, så han stannade nästa bil. Men den dottera är inte lik sin mamma, för jag hade hoppat ur bilen ursäktat klädseln, och frågat vad vill du ha hjälp med.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards