~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

KATTER

Av Gerty - 30 september 2010 21:58

Kräsna katter va är det ? inte här inte, idag är det torsdag och då bjuds det på soppa det blev spenatsoppa idag, gott gott, så nu får dom andra katterna i kvarteret va på sin vakt, för nu blir vi starka som Karl-Alfred efter en sådan middag.

    

 
 
lillis

lillis

1 oktober 2010 07:11

God morgon!
Så snopen jag blir att katterna äter soppa det skulle vara Snuttan som är så kräsen på mat
En bra helg till dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

1 oktober 2010 10:00

Duktiga pisser som äter soppa, hur många spinnizzar gör det. Det tycks trångt i matskålen med 4 huvuden i spenaten hehe.
Ha en fin dag / kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

2 oktober 2010 08:35

men ojojoj äter dom spenatsoppa det var inte dåligt.
Det skulle mina aldrig göra.....dom är alldeles för bortskämnda!

Hoppas du får en fin lördag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

3 oktober 2010 19:29

Våra katter älskar gröna ärtor och majs. De äter gärna andra grönsaker också. Men de är vana vid vanlig mat från vårt bord, så de ratar oftast kattmaten vi bjuder dem på ibland.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
 av irja

av irja

4 oktober 2010 03:55

Kära Gerty !!!
Så nyttigt med spenatsoppa då blir det lika stark som KarlAlfred....LER.... DET djuren får lära sig från de dom är små, att äta all slags mat, är nyttigt, sen finns det ju favoriter också....HA det gott vännen KramiZ IA.....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
margit

margit

4 oktober 2010 21:41

Vilka HÄFTIGA katter...äter SOPPA!!! Det tycker jag är originellt...Fina är dom också!!! HUR MÅNGA har du??
Kramen min vän!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards