~ Gerty's blandade praliner ~

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Hopplöst

Av Gerty - 26 augusti 2010 19:25

Idag har jag känt mig som Lill Linfors, hon sjöng ju att hon ville ha en man i byrålådan, men jag sjöng att jag ville ha en man i stolpen, men inte f-n hängde där någon man, slet och skakade i luren men den var lika död som igår. Jag hoppas att ni förstår att det är teleledning och telefon jag pratar om, så att ni inte får några snuskiga tankar om lilla mig. Jag skall se om jag kan ta mig runt till er i kväll men lovar inget för datan är så trög, om jag skulle jämföra den med en snigel, då skulle snigeln vara en fartdåre.

 
 
Ruth

Ruth

26 augusti 2010 22:05

HAHA, där har du verkligen fått till det. Vad då snuskiga tankar, vad är det ? något jag aldrig har varit besatt av, vet inte vad det är :)....
Kram.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

27 augusti 2010 06:39

Haha du är rolig, har dom fortfarande inte varit hos er så svagt.
En bra helg till dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

27 augusti 2010 17:43

Haha ... Läste fel som jag brukar ... Jag trodde det var för att den hängde som det inte blev någon fart i luren. F-n så fel det kan bli men hoppas det blir avhjälpt snart annars tycker jag ni skall anmäla dem till konsumentverket.
Stor kram till dig och trevlig helg vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

27 augusti 2010 19:14

Försökte ringa igen i dag och som alltid så går signalerna fram. Har du kollat så det inte är din telefon, börjar nästan undra. Ha en fin helg, skall bli regn hela dagen i morgon.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

Gerty

27 augusti 2010 19:30

Nej Ruth det är inget fel på min telefon, vi är flera som inte har tele har blivit lovade senast månd och det är nog bäst för dom

 
"Bettan"

"Bettan"

27 augusti 2010 23:19

ha ha ha ha du e bara för söt & goooo :) Tack för ett underbart skratt... Det kan man behöva så här innan natta dax.
Håller mina tummar att du snart ska vara med telefon igen. Så att du kan hejda din lilla fartdåre till snigel :)...
Kram Bettan

http://grafikbettan.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

28 augusti 2010 20:40

Tänk om telia var lika snabba på att rätta till fel som de är att skicka ut räkningar för något de inte levererat.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
av irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av irja

31 augusti 2010 01:24

Kära Gerty !!!
Vad i hela fidens dagar sysslar televerket med , det var dåligt av dom, att de inte har åtgärdat felet ännu ... Semester kan man ju inte ha hur länge som helst.....HA det bäst vännen
KramiZ IA....

http://40-talisten bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gerty - 15 augusti 2014 13:04


Igår tog jag bort Doris bädd, det är ju snart 6mån sedan hon lämnade oss, men bädden har stått kvar, jag viste ju att hon inte kom tillbaka, men för mig är det ett sett att ha en bit kvar,Doris hade två bäddar den stora sängen den ligger ju alla i, s...

Av Gerty - 7 augusti 2014 22:52

Snacka om ögongodis, Krösa Majas barnbarn, fins på Lackarebäckens Kennel.                       ...

Av Gerty - 29 juli 2014 17:33

Nu har KrösaMaja varit på date,Bamse heter han(Nallemajas Ädvard Munch) visst är dom söta, så nu väntar vi på att det skall bli smått, så vi ser fram imot den 29/9, nu håller vi tummarna.       ...

Av Gerty - 13 april 2014 16:06


Kan man annat än smälta, när mantittar på denna fina kille.   ...

Av Gerty - 13 mars 2014 13:56

Titta så fina bilder jag fick i dag på min födelsedag, detta är mina söta barnbarn, lika farmmor kan jag tro.             ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards