~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Gerty - 2 augusti 2010 09:23

  

Tänk det här lilla grynet fyller 2år i dag, så GRATTIS GRATTIS lilla Jacki.

              **************************************************

****************

Här har det varit fullt hus i helgen sonen och 3 barnbarn har varit här, så då förstår ni vad jag gjort, ja just det stått vi spisen. Men nu är dom färdiga med taket det är gott när man får hjälp, Emil stanade kvar vi skall gå på marknad i morgon.


              ************************************

**********************************

Och så gör jag sjukbesök varje dag, grannens hund har blivit biten av en annan hund, rätt så illa, så hon är sydd på många ställen och drän i alla såren så jag är

kollar till hennen en gång om dagen att allt ser bra ut, och är dom oroliga för något så ringer dom då får jag kolla en extra gång. Käns bra att kunna hjälpa till.

                **********************************

***********************************

Så därför har det inte blivit mycke tid vid datorn, men jag är på gång igen.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards