~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under mars 2010

Av Gerty - 20 mars 2010 15:02

Det som göms i snö kommer upp i tö, så nu har mina tomtar börjat att krypa fram från sina iglos dom haft under snön.

    

Av Gerty - 19 mars 2010 11:35

 

Vill önska er alla en trevlig helg, och så vill jag visa er min klänning som jag skall ha till kvällens bravader. Om ni klickar på bilden kan ni se hur graciöst jag rör mig.

Av Gerty - 18 mars 2010 09:41

 

Idag GRATTAR vi våran Golden Dam Doris hon blir 9år idag 

Detta är Doris 9år idag och Maja 11,5 år  dotter och mor, det är en fröjd att få äga dessa gammla hundar, dom vet sitt värde här i livet, och har bestämda åsikter om det mesta här i livet, hoppas att vi får några goda år till med dom här två damerna  

Av Gerty - 16 mars 2010 12:27

Den här prylen hittade jag igår när vi var och handlade, den trär man äpple på och hänger i träden till fåglarna, visst var den söt köpte två. 

Så blev det gjort ett par tubsockar i går också, det är en kortare modell  

Av Gerty - 15 mars 2010 11:05

  Det här var jag och lämnade till grannen i fredags, hon blev så nöjd hon tycker om rött.

Dom här sockarna är stickade som tubsockar inga hälar ett toppen mönster att använda restgarner till, eftersom jag inte kan kasta det minsta lilla nystan så är det perfekt, det kan ju bli många roliga randningar, och inte springer man på någon som har likadana. På bilden är dom nervikta då är det sockar, uppvikta är det knästrumpor  

Av Gerty - 13 mars 2010 09:58

 

Tänk att den lilla Krösamaja fyller 1år idag. Så idag grattar och hurrar vi för Krösamaja och hennes syskon. GRATTIS GRATTIS HURRA HURRA 

Av Gerty - 12 mars 2010 16:00

Så är det fredag igen, visste inte om jag skulle dansa i kväll, har ju varit nerstämd av att hunden inte är bra, men det kändes bra med den diagnosen jag fick igår. Så det blir allt att ta sig en svängom ikväll, så det var bara att gå upp i garderoben och blädra bland klänningarna, så ikväll blir det den röda. Så nu vet ni vem ni skall rösta på i kväll.

     

Av Gerty - 11 mars 2010 16:18

  

Idag känns det bättre har varit hos vetrinären och fått en diagnos och medicin, så nu hoppas vi att det skall bli bra, och att mina böner har hjälpt, och tack för att ni har hållit både tummar och tår. Så nu får vi se framåt

  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards