~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under februari 2010

Av Gerty - 7 februari 2010 16:44

Idag har syrran Klara varit här och hälsat på, så det har varit fullt ös medvetslös. Jag förstår inte dom där tvåbenta varelserna titta på mig Krösamaja och ruskar på huvudet och säger med en suck när skall den hunden hitta avknappen. Men inte kan man väl ligga där på golvet som en pösmunk, när man har så mycke spring i bena. Eller vad tycker ni bloggtanter????????

Tass på er från Krösamaja  Klara och Krösamaja    Krösamaja   Jag och syrran igen


Klara  

Av Gerty - 5 februari 2010 17:13


   Det här hade ni inte väntat er, men ibland får man ta fram sina dålda talanger, härliga fredag och klackarna i taket. Hålligång!!!!!!!!

Av Gerty - 4 februari 2010 10:54

                                                Visst är jag vacker!!!!!!!!!!!

               








 Prilyckans Jacklin Kennedy men kallas för Jacki.

Av Gerty - 3 februari 2010 17:19

Nu har vi fått vinter som heter duga, snöat i natt och nästan hela dagen. Men jag måste ju säga att det en vacker och fin vinter, och nu är det ju inte så kallt. Snöslungan har vi haft nytta av i år.

 Detta bordet brukar hundarna stå på, på sommaren när jag borstar dom        

Av Gerty - 2 februari 2010 12:11

 Krösamaja funderar på hur hon skall komma åt fågelmaten på marken

Så mär hon vandrat runt ett par gånger hittade hon ett ställe där man kunde öppna vände sig om och hojtade matte jag hittade det, men matte den tråkmånsen sa det tror jag inte, så det sket sig

     

Av Gerty - 1 februari 2010 17:35

    


GRATTIS GRATTIS Linus på 10 årsdagen önskar Farmor och Farfar

10 år stora killen

Av Gerty - 1 februari 2010 17:12

Har lämnat en liten påse till Röda Korset i dag det blev 3tröjor med mössor

 


Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards