~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg under augusti 2009

Av Gerty - 10 augusti 2009 10:26

I helgen har vi varit hundvakt Stumpen har varit här, tänk få vara ensam kille bland alla flickorna och lilla Trollet löper, så han fick lite problem, dom stora flickorna tittade på varandra och sa låt han nosa så nyper vi han, komma hit som ungspoling och tro att han är något, nej det blir inget med det. Den lilla Trollungen var mera medgörlig för hon är i höglöp, men då fick han ju problem oj äntligen en som luktar gott men så liten hon är,men hon ställde ju upp sig, äntligen en kille på besök. Men är det helan och halvan så blir det problem, så Trollet sa en sådan tönt du är, jag skiter i dej och högg ifrån 

Av Gerty - 9 augusti 2009 17:40

Nu tror ni allt att jag ätit i hjäl mig på mina potatis, eftersom jag inte har varit inne och bloggat eller kommenterat på ett par dagar, men det har jag inte så nu är jag här igen. Det har varit lite mycke just nu, det har varit begravning en bekant till oss som gått bort, så har jag varit kattvakt och hundvakt, men nu ser det ut att lugna ner sig

Av Gerty - 5 augusti 2009 21:14

I kväll har jag varit och tagit upp mina första potatis, det skall bli gott att  ha till middagen imorgon, det är alltid något speciellt med det man odlat själv

Av Gerty - 3 augusti 2009 12:42

Nu har jag lyckas med något som jag aldrig gjort tidigare, har fått en av mina orkider att blomma om det tog 14mån innan den kom i blomm igen. Dom är ju så fula när dom blommat färdigt, men ett litet tips istället för att ställa bort dom och vänta på nästa blomma, kan man sätta en sidenblomma i krukan medan man väntar, så pruder dom ändå sin plats

Av Gerty - 2 augusti 2009 11:49

Tänk er att det här lilla knytet fyller 1 år idag, ja presedentskan har blivit stor. Jag vill också gratta min kompis Märit Sandberg som också fyller år idag, grattis till er båda

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Skapa flashcards