~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Gerty - 31 juli 2009 22:49

För ett tag sedan när jag var ute och handlade gick jag in på KappAhl, slinker alltid in där det kan ju finnas en braha grej. Väl inne i affären hittade jag en klänning som jag tyckte var jätte snygg, den måste jag bara ha och inte var den dyr, hade en rabattkupong så jag betalade bara 134kr vilket kap. En vecka senare  var jag där igen och det fans inga klänningar kvar så jag tänkte vilken tur att jag hann köpa en. Nån vecka senare skulle vi åka till en av döttrar på kalas, så på med den nya klänningen och vita leggings, svarta skor,svartvit handväska och stora vita öredobber i öronen. När vi gick till bilen säger Janne du klär dig allt bra fräckt, och den satt ju bra När vi kom till Mari tyckte  hon också att det var snyggt det jag hade på mig. En tid senare skulle jag träffa mina gammla arbetskamrater hade på mig samma kläder igen och dom tyckte det var snyggt och tufft, och jag var så nöjd med mitt köp. Så i förra veckan var Anna-Lena och Mari hemma och vi tog oss en sväng till Stenungsund och då blev det ju en sväng på KappAhl så tog vi en sväng till underkläderna skulle spana om dom hade några snygga sommartrosor, vad får jag se där hängde tre klänningar, och jag säger till mina flickor titta dom har hängt fel. Jag skall gå och prata med expediten så jag hämtade henne och sa dom måste ju hänga fel eller, nej sa hon det är inte fel för det är ett nattline, nattline sa jag jag köpte en sådan här och trodde att det var en klänning och har haft den på två kalas och fått beröm för min fina klänning, så ni må tro att vi fick oss ett gott skratt. Så go vänner om ni bjuder mig på kalas eller fest, så vet jag inte om jag kommer i klänning eller nattsärk.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards