~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Gerty - 4 juli 2009 15:08

När der gäller bad så har jag bestämda åsikter om detta, jag som är uppväxt vid havet så är det ju saltvatten, tång och klippor som gäller, dom där insjö pölarna är inget för mig då kan jag lika väl hålla mig på land. Men nu när det varit så varmt hade det ju inte varit fel med ett dopp, så på tors sa jag är det så varmt så åker vi upp till sjön och badar Emil är här hos oss nu, så han bara tittade på mig skall du bada ja kanske, Janne brukar åka och bada med barnen när dom är här. Så var det ju det där med baddräkt hittade en modell mindre och försökte åla i denna kropp, men ack nej fans inte en chans inte ens om jag prövat med vasselin och skohorn. Men det är bättre att vara brödlös än rådlös, så jag sa jag badar väl i en t-shirt och trosor, vi åkte upp det var lite folk där, och Emil fråga skall du bada jo sa han kom nu det är varmt och gott, tog på mig dom så kallade badkläderna, varken Janne eller Emil trodde att jag skull gå i så jag vadade ut en bit, så slängde jag mig i, då ropade Emil att jag skall ringa till alla när vi kommer hem och tala om detta, och det gjorde han. När jag hade badat färdigt och gick upp sa Janne något till mig men jag hörde inte vad han sa, så jag satte mig på en sten för att torka. Så skulle jag ta på mig, då förstod jag vad Janne menade jag hade ett stort hål där bak i trossorna. Så gott folk det var ju en syn för gudarna, en tjock kärring badar med kläderna på, och ett stort hål i baken. Har varit ute ett sväng för att hitta något i baddräkts väg, men hittade inget dom hade inga hästtäcken. Så det blir till att bada i trossor, men utan hål i baken.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards