~ Gerty's blandade praliner ~

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Gerty - 7 maj 2009 22:10

I dag har jag haft en riktig semesterdag, två av våra flickor kom hem idag, så jag och gubben åkte till en bekant i förmidags och pratade bort ett par timmar, och flickorna var hemma och tog hand om hundarna. Så när vi kom hem så fick Janne stana hemma för då åkte jag och flickorna ut en stund, och fönstershopade. Så blev det en sväng till Returvaruhuset så klart var på jakt efter en gammal taklampa, visste precis hur den skulle se ut, och där hängde den bara där och ropade Gerty så den åkte ju ner i korgen. Gick en liten ronda till då hängde det en lampf-n till och ropade Gerty, då blev jag som Gösta Ekman viste inte om det skulle bli Aftonbladet eller Expressen, så jag slog till med båda två, skall det va så skall det, ja ja det är lilla jag i ett nötskal. Kommer bilder senare när jag fått ordning på min data

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

Vad intresserar dig mest av TV-programmen ?
 Dokumentärer
 Reseskildringar
 Däckare
 Kärleksfilmer
 Dokusåpor
 Buskis
 Debatter
 Tävlingar
 Sport
 Nyheter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Vädret hos Gerty & Janne

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards